Az ázsiai ország mindig is kiemelkedő képviselője volt a megbízhatóságnak. A társadalmi normáknak köszönhetően a japán emberek felelősségteljes hozzáállással a lehető legjobbat nyújtják a szolgáltatások területén. A tradíciók felé mutatott tisztelet és az innovatív gondolkodás iránti igény mind-mind bizonyítják a hosszú távú és elismert eredményeket.

A kis szociológiai kitérő után először is nézzük meg közelebbről a cégóriást, amely már a légkondicionálók világában is letette a névjegyét.
A japán légkondicionálók csúcsa  - A Mitsubishi sztori

A történet egészen 1921-ig nyúl vissza, ugyanis ekkoriban alapították a márka elektromos üzletágát, amely a Mitsubishi Electric Corporation nevet kapta. Kezdetben kizárólag a hajóépítéshez szükséges elektromos berendezések részlegeként működött. Három évvel később Nagasaki városában megkezdődtek az első fejlesztések, amely az elektromos energia minél szélesebb körben való felhasználását tűzte ki célul. A 2. világháború időszakában - amíg Japánra nem sújtott le az amerikai hadsereg - több hasonló gyár és ipari terület is épült, növelve a termelés mértékét. A békét követően, az újjáépítés időszakában a japán munkamorál párosult a nyugati elvárásokkal és trendekkel. A megfelelő szakértelem hamar tudatosan használatba vette a szükséges nyersanyagokat. 

A változás szelét az 1954-es év hozta el, amikor is elkezdődött a szobaklímák és csomagolt klímaberendezések speciális gyártása. Egy évtizeddel később a termékek első exportja is útjára indult, így már a piac meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát a cég. Nem volt már kérdés, hogy a Mitsubishi márka által gyártott és forgalmazott falra szerelhető légkondicionálók teret nyertek maguknak. 

A hűtés mellett a 70-es évek elején már fűtő berendezéseket is kínáltak, megelőzve számos versenytársukat. A valódi marketing bombát ezek után dobták el, kopogtatva számos ország ajtaján. 

A Thaiföldön és az Egyesült Államokban felhúzott saját egységek biztosították a folyamatos produktivitást. A hálózatos kiépítésnek köszönhetően a nemzetközi piac nem csak megismerte, de kereste is a japán csoda eszközöket. A 2000-es évek kihívásai sem tántorították el a multit, hisz a folyamatos disztribútori kapcsolatok feltérképezése és kialakítása jelentette a terjeszkedésük alapkövét. Legutóbb 2020-ban Svédország került fel a listára, így már szinte minden kontinensen fellelhető a három gyémántos zászló, ráadásul a termelések nagy része az öregkontinensen zajlik, Skócia határain belül.   

Jól látható, hogy a mostani termékpalettát több évtizedes, közel évszázados tapasztalat és munka előzte meg. A cég nem kívánt soha sem köntörfalazni, a  három gyémánt védjegyet viselő termékek és szolgáltatások az egész világon a csúcstechnológiát és az első osztályú minőséget képviselik.

 

Felkeltettük a figyelmedet a Mitsubishi légkondicionáló termékcsalád kapcsán? 

Tudj meg többet!